در حال بارگذاری ...
  • دفتر بین المللی دریایی IMB

    نام لاتین: ICC INTERNATIONAL MARITIME BUREAU
    موقعیت: لندن بزرگ
    سال تاسیس : ۱۹۸۱

     

    دفتر بین‌المللی دریایی

    ICC INTERNATIONAL MARITIME BUREAU

     

    اتاق بازرگانی بین‌المللی به منظور فعالیت در بعضی امور، موسسات مستقلی تاسیس کرده است که هریک منشأ خدمات پراهمیتی در سطح بین‌المللی هستند

     

     

    اتاق بازرگانی بین المللی ICC

     

    این دفتر در سال ۱۹۸۱ در لندن تأسیس شد و هدف آن تلاش در پیشگیری از تخلف و تقلب در روابط بازرگانی دریایی است.

    این دفتر اطلاعات مختلف مربوط به فعالیت‌های تجاری در دریا و رفت و آمد کشتی‌ها را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد.

    اعضای این دفتر می‌توانند به کمک دفتر ، اطلاعات مورد نیاز راجع به آنچه برای کشتی حامل کالای آنها رخ داده است ، به دست آورند.

     

    دفتر تقلب بازرگانی (CCB)

     ICC COMMERCIAL CRIME BUREAU

     

    از آنجایی که فعالیت‌های IMB دفتر بین‌المللی دریایی معمولاً محدود به صنعت دریانوردی است ، دفتر بازرگانی در ژانویه ۱۹۹۲ به وجود آمد تا تقلبات بازرگانی در حیطه بانکداری ، سرمایه‌گذاری و بیمه و دیگر مواردی را که خارج از حیطه عمل دفتر بین‌المللی دریایی است ، تحت پوشش قرار دهد.

    اخیراً دفتر بین‌المللی دریایی ـ مرکز همکاری دریایی ـ دفتر اطلاعات مقابله با تقلب و دفتر تقلب بازرگانی زیر چتر سازمانی به نام ( ICC COMMERCIAL CRIME SERVICES  ( CCS  متمرکز شده‌اند.

     

     

     




    مطالب مرتبط

           

    |

    این همکاری ها از جمله ، بازنگری در شیوه نامه ها و بهره گیری کارشناسی گمرک از کمیسیون های تخصصی اتاق به خصوص در مقوله ارزش قطعا موجب تسهیل و تسریع خدمات گمرکی خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران